reklama

Kamaráti s benefitmi

Keď je žena dlhšie sama a nudí sa, napadne jej všeličo. Tie kreatívnejšie štrikujú, háčkujú, venujú sa servítkovej technike s nóbl názvom decoupage (pre nefrancúzštinárov - čítaj dekupáž).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (22)

Tie povrchnejšie, ako ja, sa potia na páse vo fitku alebo tancujú okolo tyče (pole dance), prípadne sa zoznamujú s úplne cudzími ľuďmi. Za posledný rok pôsobenia na internetových zoznamkách sa zo mňa stal expert na túto oblasť. Našťastie mám možnosť vyhovoriť sa, že na zoznamky nechodím zo zúfalstva, ale kvôli inšpirácii, čo je aj čiastočne pravda.

Minule som sa ocitla v nákupnom centre a veľmi ma prekvapilo, koľko pekných mužov prešlo okolo mňa. Občas niektorý i zavadil pohľadom, no nie som si istá, či náhodou nie preto, lebo som bola strapatá. A ja hlupaňa chodím na internet, pomyslela som si, keď tu, medzi živými ľuďmi, existuje toľko použiteľných kusov. Nie je však jednoduché nadviazať kontakt. Ako by som to asi mala spraviť? Čo by som mala povedať? Opýtať sa, ako sa dostanem do garáže, sice nie je celkom zlý nápad, ale len v prípade, že vás dotyčný odprevadí aspoň k výťahu. Ak len ledabolo posunkom naznačí, kadiaľ sa mám vydať, neprinesie to žiadne ovocie. Ja sa poďakujem a môžem sa pokúsiť o úsmev. To len vtedy, ak som práve nezjedla makový hrebeň (druh pečiva). Ak by sa mi predsalen podarilo nadviazať konverzáciu, mohla by z obchodu vybehnúť manželka s výrazom naštvaného staforda (lebo dobre vieme, že muži si zámerne skrývajú obrúčku s výhovorkou, že im je malá, veľká, alebo zavadzia pri práci, preto sa nedá odhadnúť, či je muž ženatý). A potom čo? Trápna a nebezpečná situácia.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď stretnem ženatého na zoznamke (týmto vás pozdravujem, ženáči), je to čosi celkom iné. Pretože netuším, že je ten chlap ženatý. Pokiaľ ho náhodou nepoznám osobne, ako toho suseda, čo sa mu nedávno narodili dvojičky. Nikto sa neprizná a ja nie som Anna Chapman, aby som to zisťovala. Zoznamovacie portály sú plné zadaných chlapov, mnohí z nich sú tu však celkom nevinne. Vlastne nevedia, čo tam robia, pretože napriek tomu, že majú doma hotové peklo, partnerky nikdy nepodvádzajú. Prihlásili sa sem omylom. Potrebujú si len vyliať boľavé srdiečko. Ďalšiu skupinu tvoria externí študenti vysokej školy, ktorý robia prieskum kvôli diplomovej práci alebo rovno sociologický výskum SAV. Tinder a Badoo sú plné sociológov a psychológov. Potom sú tu aj takí, čo si myslia, že si nainštalovali navigáciu do auta a ono sa z toho vykľulo čosi iné. Alebo im telefón napadol akýsi vírus, ktorého sa nevedia zbaviť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ale nie o tom som chcela. Zaujal ma hlavne veľmi moderný fenomén – kamarát s výhodami. Veľa sa o tom dnes hovorí, dokonca aj filmy sa na túto tému natáčajú. Čo to teda vlastne je, ten friend with benefits? A ako nám vie zlepšiť kvalitu života? Prišla som na to, že to vlastne opak takzvaného ONS (one night stand). Najskôr si vysvetlime termíny.

ONS je doslova zastávka na jednu noc. O ONS majú záujem akurát tak chlapi. Žiadna decentná žena také čosi v živote nezažila. Ak žene na úrovni ponúknete ONS, čakajte pohŕdavý pohľad, naštvaného smajlíka alebo rovno facku. Oproti tomu, FWB (friend with benefits), je niečo fajnovejšie. Muž, ktorý vám ponúkne FWB vám vlastne ponúka priateľstvo s výhodami partnera. Nemusíte mu variť, prať, starať sa oňho, len si užívate. Čosi ako hodinový manžel. Lepšie ako gigolo, lebo je to zadarmo. Je to milá služba, muž vám totiž ponúka samého seba. Ale iba svoje telo, lásku od neho nečakajte. Kamarát s benefitom je teda vlastne partner s deficitom. Deficitom lásky a emócií. Neviem, kto má aké preferencie, ale citlivým ženám ako ja také čosi nevyhovuje. Radšej si počkajú na toho pravého (pri tomto mi napadá fotka kostry v svadobných šatách). Alebo si môžu kúpiť toho Androida, čo vyvinuli Japonci. Ten je aspoň spoľahlivý a žena ho má pod dohľadom. Zároveň je hygienický. Žena si môže byť istá, že ho nezdieľa s ďalšími ženami, čo sa o kamarátovi s benefitmi povedať nedá.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nejdem tu však moralizovať. Nie som ani žiadna influencerka, aby som tu dávala rozumy. Každý nech si robí, ako uzná za vhodné. Ja idem radšej skotrolovať Tinder, či nepribudli nové ponuky.

Petronela Hederová

Petronela Hederová

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Píšem knihy. Ozajstné, aj v pevnej väzbe.Doteraz mi vyšlo:2016 - Sokyne (Equilibria)2017 - Slasti rozvodu (Marenčin)2018 - Milovanie s vanilkou (Ikar) Som realistka2019 - Hádaj, s kým spíš (Ikar) - Odomkni! (Mafra - Evitovky) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu