reklama

Prečo nie som zlatokopka

Minule som sa tak zamyslela nad tým, že by bolo fajn, keby mi niekto pomohol splácať hypotéku. Ideálne nejaký muž, aby som spojila príjemné s užitočným.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (57)

Po zrelej úvahe som však dospela k názoru, že to nie je dobrý nápad. Určite by to celé dopadlo v môj neprospech. Prečo? Lebo nie som zlatokopka. Fakt nie. To viem isto a dokonca viem aj to, prečo:

1. Som stará. Zlatokopky sú ženy vo veku 20 plus, nie 40 mínus. Veru, taká je pravda. Svoj hypotetický zlatokopecký potenciál mám dávno po dobe spotreby.


2. Som altruistka. Mne je tých mužov ľúto! Veď sa na nich pozrite, aký majú biedny život. My ženy sme silné, my si poradíme (aj porodíme), vždy sa vynájdeme. Ale muži? Doba na nich kladie vysoké nároky. Musia zarábať peniaze, aby uživili rodiny, musia dobre vyzerať, aby ich ženy nevymenili za mladších, ich partnerky na nich poľujú ako na divú zver, keď si zmyslia, že chcú otehotnieť. Často sú pod neznesiteľným tlakom vlastnej manželky doháňaní k šialenstvu, ktoré ich privedie až k tomu, že si po štyridsiatke musia zháňať novú partnerku. Siahnu pri tom často až na dno svojich morálnych rezerv a uspokoja sa aj s nejakou mladšou žabou. To nie je len tak! Mladá milenka si vyžaduje svoje, je náročná nielen na financie, ale aj vitalitu. Navyše muži žijú kratšie ako ženy. Tí, ktorí ženu prežijú, to majú tiež strašné - nevedia sa o seba postarať, uvariť si, oprať a preto často biedne končia v domovoch dôchodcov.
Som empatická bytosť a toto všetko si dobre uvedomujem. Preto nebudem vykorisťovať žiadneho muža.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


3. Chýba mi know-how. Ja skutočne netuším, ako sa to robí, keď chce žena vytĺcť z chlapa prachy. Treba to robiť priamo alebo podfukom? Treba pri tom klipkať očami a tváriť sa prosebne alebo klásť nekompromisné a jasne sformulované požiadavky typu: Potrebujem nové auto. Potrebujem nové prsia. Počula som, že ženy využívajú ženské zbrane, no ja pilník ani manikúrové nožničky v kabelke nenosím.


4. Neviem odlíšiť chudobného chlapa od bohatého. V dobe fejkov a cenovo prístupných dovoleniek do Turecka má tričko Hilfiger hocikto, a kto nemá, má aspoň tričko Hilfinger. Podľa auta sa tieže nedá zistiť veľa, veď operatívny lízing dajú hádam aj mne, keby som moc chcela. Navyše nikde nie je napísané, že ak má niekto prachy, rád sa s nimi podelí.

SkryťVypnúť reklamu
reklama


5. Nie som materialistka. Naozaj nie. Vždy, keď nejaké peniaze mám, okamžite ich utratím. Na mužoch ma zaujímajú skôr iné hodnoty, napríklad, či má dobré srdce, ale aj zdravé srdce, krvný tlak a podobne.

Ženy, ak je tu niektorá z vás zlatokopka, prosím ozvite sa. Potrebujem radu, fakt nechcem sama splácať tú hypotéku!

Petronela Hederová

Petronela Hederová

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Píšem knihy. Ozajstné, aj v pevnej väzbe.Doteraz mi vyšlo:2016 - Sokyne (Equilibria)2017 - Slasti rozvodu (Marenčin)2018 - Milovanie s vanilkou (Ikar) Som realistka2019 - Hádaj, s kým spíš (Ikar) - Odomkni! (Mafra - Evitovky) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu