reklama

Moja prvá skúsenosť s pánskym striptízom

Vždy som sa desila predstavy, že mi raz niekto ako darček objedná striptéra. Bude to k mojej štyridsiatke, päťdesiatke alebo osemdesiatke (máme tuhý korienok, prababky žili takmer do stovky).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (22)

Túto sobotu som sa zúčastnila trnavskej akcie s názvom Ladies Nightt. Pozval ma na ňu organizátor Martin Zielosko, aby som tam podarovala svoju knihu výherkyni súťaže. Román Milovanie s vanilkou je klasifikovaný ako romantická literatúra pre ženy, preto jeho návrh vôbec nebol odveci. Súhlasila som, aj keď s trošku stiahnutým zadkom, pretože som sa vnútorne nestotožňovala s podobným typom zábavy. Ktovie, či to bude dobrý nápad, uvažovala som. Obávala som sa, že sa ocitnem v akejsi temnej nore, kde sa bude odohrávať bujará párty pripomínajúca nespútané orgie. Ja sa tam budem cítiť prinajmenšom trápne a prinajhoršom sa nenápadne vytratím a budem chcieť utiecť maličkým záchodovým okienkom. Možno sa v ňom zaseknem ako Macko Pu v rozprávkovej knižke, ktorú som kedysi čítala deťom. Snáď nebude zamrežované.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nakoniec som si však povedala, že nebudem šíriť paniku a risknem to. Pôjdem tam a uvidím. No a čo!

Moje obavy sa našťastie absolútne nepotvrdili.

Namiesto zatuchnutého nočného klubu plného podozrivých indivíduí ma privítal svetlý priestor Amfik Cafe. Vkusne naaranžované stolíky, stoličky ozdobené bielymi kožušinami (samozrejme umelými - neplašte sa, ochrancovia zvierat), fialové a čierne balóniky rozvešané po celej miestnosti, biele závesy na oknách. Slovom, príjemná atmosféra. Všetko v duchu blížiaceho sa sviatku Valentína. Ten uznávajú najmä ženy, pretože sme romantické bytosti. Muži ho skôr zaznávajú ako vymyslený americký sviatok, ktorý by najradšej odignorovali, ale aby si nerozhádali frajerky, prispôsobia sa.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Program bol pestrý. Akciu moderoval organizátor Martin, ktorý sa tiež predstavil ako spevák. Už od začiatku sa medzi ním a publikom vytvorila slušná chémia, ženy sa viditeľne zabávali a reagovali naňho pozitívne. Organizáciu spolu s ním zastrešila skúsená event manažérka Katarína Komorová. Obaja ma prekvapili spontánnym krstom mojej knižky Milovanie s vanilkou bielymi lupeňmi kvetov (tak predsa bola pokrstená!). Ako ďalší účinkujúci zahviezdil „slovenský Ed Sheeran“ Peter Letovanec, ktorého naozaj stojí za to vypočuť si. Hral na gitare a spieval skladby od rôznych moderných interpretov tak autenticky, že ho ženy nechceli pustiť z pódia. Peter nie je žiadny amatér, účinkuje v známych muzikáloch v Prahe. Akciu fotografoval Ján Pekarik a jeho fotografie sa chvália samé. Zaujímavé je, že Martin, Katarína aj Ján sú absolventmi fakulty masmediálnej komunikácie trnavskej UCM. Pre tých, ktorí by chceli ohŕňať nosom nad užitočnosťou niektorých odborov – práve u spomenutých troch osôb sa ukázalo, že našli svoje uplatnenie v tom, čo študovali. Po hudobných vstupoch nasledovali súťaže o ceny.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A pomaly sa dostávam k pointe článku – pánskemu striptízu, ktorý bol zlatým klincom programu. Vždy som sa desila predstavy, že mi raz niekto ako darček objedná striptéra. Bude to k mojej štyridsiatke, päťdesiatke alebo osemdesiatke (máme tuhý korienok, prababky žili takmer do stovky). Z torty vyskočí slizký týpek v tangáčoch alebo boratovských „mankini“ a s výrazom „tak poď, cica“ sa rozbehne smerom ku mne. Ja budem chcieť utiecť, ale keďže darovanému koňovi sa na zuby nehľadí, strpím jeho prítomnosť a s kŕčovitým úsmevom a výrazom štvanej srnky budem pasívne sledovať dianie. Striptér sa bude okolo mňa lascívne vlniť a nakoniec nebude žiadne okolo, pretože sa na mňa prilepí, až splynieme v jedno teleso. Ešte horším variantom bude, keď ma vytiahne kdesi na stôl, aby som tam s ním tancovala, ako nejaká nevybúrená stará dievka pred vydajom, a ja budem s poloprivretými očami a decentným úsmevom skrývať rumenec na svojej tvári.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Asi som fakt už stará generácia a mám voči istým veciam predsudky. Keď vyšiel striptér Marcus na pódium, už v prvých sekundách všetci pochopili, že ide predovšetkým o tanečníka. To, že je mladý a pekný, by malo byť v jeho profesii samozrejmosťou (vraj nie vždy to tak u striptérov je). Mal na sebe bielu uniformu pilota (takú špeciálne ušitú so zipsami na boku), slušnú muskulatúru a nacvičenú profi choreografiu. Samozrejme, chrlil sebavedomie naokolo, žien sa nebál. Musím povedať, že to bolo veľmi zaujímavé, umelecké a miestami aj vtipné predstavenie. Žiadne hrôzy ani trapasy sa nediali. Síce som predsa len bola zapojená do choreografie – mala som ho plesknúť opaskom po uniformovanom zadku, túto úlohu som však zvládla nadštandardne. Ruku na srdce, ženy, ktorá z nás občas nemá chuť zmlátiť chlapa? Niektoré ženy mali na tvárach nedôverčivý výraz, prípadne sa tvárili, že sa v miestnosti nenachádzajú. Ak ich tam niekto náhodou videl, bola to určite ich dvojníčka alebo klon. Nakoniec sme však všetky celý striptíz prežili bez ujmy na fyzickom i duševnom zdraví a na záver sme si možno niektoré povzdychli: ach, škoda, že takého muža nemôžem mať doma! Ktovie, možno aj variť vie!

Záverom môžem povedať iba toľko, že budúce kolo Ladies Nightt (dve t kvôli TT ako Trnava) vrelo odporúčam, rovnako ako Marcusa k tridsiatym, štyridsiatym či osemdesiatym narodeninám.

Petronela Hederová

Petronela Hederová

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Píšem knihy. Ozajstné, aj v pevnej väzbe.Doteraz mi vyšlo:2016 - Sokyne (Equilibria)2017 - Slasti rozvodu (Marenčin)2018 - Milovanie s vanilkou (Ikar) Som realistka2019 - Hádaj, s kým spíš (Ikar) - Odomkni! (Mafra - Evitovky) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu