reklama

Hľadám opatrovateľku k deťom. Zn.: Môže byť aj atraktívna.

Ako som už spomínala v predošlých príspevkoch, nedávno sa mi podarilo zamestnať sa. Uplynuli iba dva týždne zo skúšobnej doby, a ja musím riešiť, ako zabezpečím, aby moje deti niekto vyberal zo škôlky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)

Trhá mi srde pri pomyslení na obrázok nešťastnej dcérky, ktorá ako posledná sedí na schodíkoch pri škôlke a čaká, kedy jej mamičku konečne pustia z práce. Vedľa nej sedí oprávnene napajedená pani učiteľka, ktorá mala už aspoň tridsať minút oddychovať doma. Takúto situáciu nemôžem dopustiť. Musím si preto nájsť zodpovednú opatrovateľku, ktorá deti vyzdvihne, bezpečne dopraví domov a počká, kým neprídem. Už mi len ostáva nájsť takúto osobu.

Na referenciu nikoho nepoznám, a tak začnem googliť. Do vyhľadávača zadám slová:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Opatrím vaše dieťa.

Nájde mi veľa inzerátov. Pri niektorých sú uvedené iba telefónne čísla, niekde je aj celé meno. Predtým, ako daným osobám zavolám, vykonám svoj súkromný prieskum. Aká by mala byť vhodná kandidátka na opatrovateľku?

Na vzhľade výnimočne nezáleží. Samozrejme by ale mala byť aspoň trochu sympatická, aby moje deti nedesila. Dokonca môže byť aj mladá a atraktívna (muža nemám). Zameriam sa teda skôr na jej duševné vlastnosti a kvality. Čo je základným predpokladom pre dobrú opatrovateľku k deťom?

Poďme pekne po poriadku. Určite by mala mať rada deti. Tadá! Tak to bola myšlienka hodná lumena. Ale to predsa môže povedať každý, že má vzťah k deťom. Dá sa to nejako dokázať?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dá. A veľmi jednoducho. Všetko je na Facebooku. Facebook je úžasná databáza, ktorá o človeku odhalí aj to, čo o sebe sám netušil. Dokáže utvoriť komplexný obrázok o osobe, ktorej hodlám zveriť to najcennejšie, čo mám, teda svoje deti. Uvidím celkom presne, aké má daná osoba záľuby, k čomu inklinuje, akú hudbu počúva. I keď práve tá hudba možno nie je taká podstatná. Z vlastných skúseností viem, že keď niekto počúva death metal, nemusí byť masový vrah ani nervák. Ja sama pri behu zvyknem počúvať francúzsky rap a necítim sa pritom ako parížsky "gangsta". Opatrovateľka by mala byť schopná zniesť detské pesničky s tématikou o zúbkoch, ručičkách, nožičkách a iných častiach tela. Hudobný sluch mať nemusí, deti nemajú radi, keď im spievam. Autorádio s CD prehrávačom v aute je vítané. Keď už sme pri aute, mala by byť dobrou šoférkou, alebo aspoň jazdiť na mimoriadne bezpečnom vozidle. Vezie predsa vzácny tovar. Vítaný je Hummer.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Do vyhľadávača Facebooku zadávam prvé meno, ktoré mi Google vypľul. Mladá má dvadsaťpäť. Vraj má s deťmi skúsenosti, má malých súrodencov. Tak si ju preklepnime.

Zostávam zdesená. Je mi jasné, že opatrovateľka mojich detí by nemala na Facebooku zdieľať obrázky podobného typu:

Viete čo? Radšej sa zamestnám na skrátený pracovný úväzok.

Petronela Hederová

Petronela Hederová

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Píšem knihy. Ozajstné, aj v pevnej väzbe.Doteraz mi vyšlo:2016 - Sokyne (Equilibria)2017 - Slasti rozvodu (Marenčin)2018 - Milovanie s vanilkou (Ikar) Som realistka2019 - Hádaj, s kým spíš (Ikar) - Odomkni! (Mafra - Evitovky) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu