reklama

Česi sú lepší muži

Jedného dňa som zistila, že môj manžel už nie je tak celkom môj, pretože si ho požičiava akási slečna trpiaca Elektriným komplexom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (123)

Dala som mu rok na to, aby sa spamätal, a keďže sa rozhodol túto šancu nevyužiť, začala som sa obzerať inde. Zavesila som sa na zoznamku, a pretože som pekná, skontaktovalo ma obrovské množstvo mužov. Z nich bola možno polovica českej národnosti. Na základe analýzy mojej výberovej vzorky, ktorá možno zo sociologického hľadiska nie je reprezentatívna, ale predsa len je to vzorka, som dospela k zaujímavým zisteniam. Tieto zistenia vyvracajú mýty, ktoré nám, atraktívnym Slovenkám, natlačili do hlavy slovenskí muži. Urobili to z toho dôvodu, že sa cítili byť ohrození zo strany silných českých súperov, ktorí ich vytáčajú nielen v hokeji. Samozrejme sa obávajú, že im vysokí a komunikatívni Česi odvlečú krásne slovenské ženy na západ. Takže aké sú moje zistenia?

 
1. Českí muži NENOSIA v sandáloch ponožky. Tento mýtus je veľmi rozšírený, ale nie je to tak. Práve naopak, Česi sa zaujímajú sa o módne trendy, sú ochotní investovať do handár nemalé peniaze a dokážu vyzerať atraktívne.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 2. Českí muži DÁVAJÚ v podniku sprepitné. Je to pravda. Jeden dokonca nechal viac ako dvadsať percent a nebol to žiaden majiteľ Regiojetu.

3. Českí muži NENOSIA so sebou paštétový chlieb v servítke na desiatu. Stravujú sa kultúrne v reštauráciách a kultúra im je celkovo blízka. Dokonca navštevujú aj koncerty vážnej hudby (to je taká udalosť, kde sedí vedľa seba veľa ľudí a každý z nich hrá na hudobný nastroj).

4. Neexistuje introvertný Čech. Každý Čech mužského pohlavia je komunikatívny a zábavný extrovert, ktorý oduševnene zdieľa svoje pocity a postrehy so svojou ženskou polovičkou.

5. Českí muži sú priateľskí, majú zmysel pre humor a majú radi slovenské ženy. Nie sú to žiadni uhundraní negativistickí mumáci. Sú veselej povahy a tešia sa zo života.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

6. Českí muži nepijú alkohol (iba pivo) a stravujú sa zdravšie. Súvisí to s ich prirodzenou potrebou vyzerať a cítiť sa dobre.

 7. Českí muži sa vozia na motorkách. Síce to nie je moc bezpečné, ale je to sexy.

8. Nie každý český muž používa slová "ty vole". Ich slovník je oveľa pestrejší. Vetu zvyčajne začínajú ľubozvučnými výrazmi ako "hele" alebo "člověče". Okrem toho používajú oveľa menej vulgarizmov ako Slováci.

9. Českí muži majú vyšší prah tolerancie. Znesú viac ženských vrtochov, sú menej ješitní a neurážajú sa toľko. Nemyslím si, že je to spôsobené jazykovou bariérou. Keď niekomu nadávate, zvyčajne vám rozumie už podľa tónu hlasu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ostatné postrehy doplním na základe svojho ďalšieho pozorovania.

Petronela Hederová

Petronela Hederová

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Píšem knihy. Ozajstné, aj v pevnej väzbe.Doteraz mi vyšlo:2016 - Sokyne (Equilibria)2017 - Slasti rozvodu (Marenčin)2018 - Milovanie s vanilkou (Ikar) Som realistka2019 - Hádaj, s kým spíš (Ikar) - Odomkni! (Mafra - Evitovky) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu